Obchodné podmienky pre internetový obchod firmy DANERI, s. r. o.
1. Všeobecné ustanovenia
Týmito obchodnými podmienkami sa riadia obchodné vzťahy medzi zákazníkmi internetového obchodu firmy a firmou
DANERI, s. r. o.
Tieto obchodné podmienky sú záväzné pre obe strany
Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu na webovej adrese www.renetex.sk sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z.z .o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, Zákona č. 118/2006, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení zákona č. 266/2005 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Spôsoby objednávania tovaru
Pomocou internetového obchodu môžete nakupovať nepretržite 24 hodín denne. Objednávku tovaru zadávate priamo pomocou objednávacieho košíka. Objednávku môžete zadávať taktiež e-mailom, poštou alebo telefonicky. Pri telefonickej objednávke je potrebné dodatočne zaslať objednávku aj jedným vyššie uvedených spôsobov. Je to kvôli eliminácii možných nezrovnalosti pri telefonickom kontakte.
Pri objednávaní tovaru cez webovú adresu www.renetex.sk je podmienkou, ktorá Vám umožňuje nákup tovaru, vyplnenie všetkých identifikačných údajov, ktoré sú potrebné k presnej identifikácii kupujúceho a spôsobu dodania tovaru.
3. Cena tovaru
Ceny tovaru sú uvedené v e-shope pri jednotlivých položkách tovaru. Firma DANERI, s. r. o. ma právo si dohodnúť s kupujúcim osobitné cenové a platobné podmienky. Firma DANERI, s. r. o. má výhradné právo jednostranne upraviť cenu konkrétneho objednaného tovaru oproti cene uvedenej v e-shope, alebo vo vydaných cenníkoch ak v priebehu od objednania tovaru po jeho vyskladnenie, dôjde k výraznej zmene ceny tovaru u dodávateľa. O tejto zmene ceny je firma DANERI, s. r. o. povinná kupujúceho informovať a ten má možnosť od kúpy tovaru odstúpiť.
4. Platobné a dodacie podmienky
Tovar objednaný zákazníkom cez e-shop a jemu dodaný je ten povinný riadne a včas zaplatiť v zmysle podmienok uvedených v tomto článku.
Zákazník zaplatí za tovar:
- v hotovosti pri prevzatí tovaru osobne v obchodných priestoroch firmy, prípadne dodaného rozvozom našimi vozidlami alebo kuriérskou spoločnosťou.
- po prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry v termíne dojednanej splatnosti.
- na dobierku pri prevzatí tovaru dodaného zbernou službou.
Dodacie lehoty sú uvedené pri každom produkte v objednávke. V prípade ak sa požadovaný tovar nenachádza na sklade, budeme Vás čo najskôr informovať. Cena za dopravu tovaru prepravnými službami je závislá na hmotnosti a vzdialenosti zásielky.
5. Zrušenie objednávky, vrátenie tovaru
Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme. V zmysle zákona je možné odstúpenie od zmluvy a vrátenie len nepoužitého tovaru a v originálnom obale. Zároveň Vás žiadame, aby ste k tovaru priložili kópiu faktúry. Peniaze za tovar Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo na Vami zadaný účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme v termíne do 7 dní za iný. K tovaru je potrebné doložiť dodávateľskú faktúru a uviesť druh tovaru ktorý požadujete namiesto pôvodného. Náklady spojené s výmenou tovaru hradí kupujúci.
6. Reklamácia tovaru a záručná doba
Kupujúci je povinný prehliadnuť si tovar hneď po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný preveriť obsah zásielky a v prípade poškodenia vyhotoví záznam o poškodení za prítomnosti prepravcu. Tovar počas prepravy je poistený, preto zodpovednosť za poškodenie nesie dopravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu dodaný nový výrobok. Mechanické poškodenie výrobku, ktoré nebolo zrejmé pri prevzatí tovaru je nutné reklamovať okamžite po zistení - najneskôr do troch dní (čas dostatočný na to aby zákazník si prehliadol dodávku tovaru). Neskoršie reklamácie už nie je možné uznať.
Záruka sa nevzťahuje na
- bežné opotrebenie výrobku spôsobené používaním. Kratšia životnosť tovaru nemožno považovať za vadu nedá sa ani reklamovať.
- Nesprávne použitie výrobku
- Nesprávne skladovanie
Ako postupovať pri reklamácii:
- Reklamáciu si spotrebiteľ môže uplatniť na emailovej adrese predávajúceho renetex.vranov@gmail.com
- V reklamácii uvedie popis vady, dôvod reklamácie a spolu s popisom zašle doklad o zaplatení tovaru.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní.
7. Marketingové maily
Potvrdením podmienok súhlasíte s odoberaním reklamných mailov. Reklamné maily je možné kedykoľvek odvolať kliknutím na link v akomkoľvek predošlom reklamnom maily.
8. Fyzické osoby
Spoločnosť DANERI, s. r. o. primárne pracuje s právnickými osobami (spoločnosti, podnikatelia). Fyzické osoby preto nemajú prístup do nášho systému a preto Vás vopred žiadame, aby ste sa ako fyzická osoba (nepodnikateľ) na našich stránkach ani neregistrovali.
Vranov nad Topľou 1.1.2024
Vypracoval: Daniel Šlosár - konateľ